februari

så mycket tid har gått, och det är väl bara att erkänna att jag inte kommer uppdatera den här bloggen lika ofta och "bra" som planerat. Nu kommer jag bara lägga upp lite bilder och skriva kort om det som hänt under februari.
När Linn flyttade ut så lämnade en favoritperson lägenheten men två till kom istället.
nämligen bästisen och pojkvännen, så glad att äntligen få dela vardag med dem igen. det firade vi med att äta lite brunch på osloraw
en annan kväll lagade vi god mat
Sen var det valentines ofc
och vi matchade extremt
vi åt trerätters på kolonialen (mmmmm)
så fin valentines
en annan kväll gick vi 5 ut på byn
härliga folk, älskar dem
<3
vi gick också på bio med kupol skärm! 
har gjort lite annat hit o dit under februari men inget jag orkat tagit kort på/som jag orkar uppdatera om 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0