jul i örebro

Jag har långledig till julen och kunde stanna i örebro ca 5 dagar vilket jag var så glad för! 
hanna var med och hämtade mig på stationen och sov hos mig 
morgonen efter gav jag henne min julklapp (den enorma björnen)
senare mötte vi upp astrid på stan och åt lite middag<3 
efter det köpte jag o hannis en gran och gick hem till den för att pynta den och hade lite julmys
<3 jag mötte sen gustav på stan och åt middag och gick på bio, en riktigt dejtnight efter 2 månader från varandra
Dagen efter det var det bara massa julstök och familjhäng, vi avslutade kvällen med lite julfika
min bästa familj<3 
sen åkte jag hem till Emelie och Andreas och var med på lite julmys och julkappslek
fina vänner man lyckats få ändå. Dagen efter det bakade jag det sista med julen och så var vi och åt middag med familjevänner. Till kvällen åkte jag hem till gustav och hade julmys med han, vi gav varandra juklappar och åt julgott osv. 
lol matchar (love it i hemlighet)
Sen var det julafton och vi hade julmiddag
det enda dagen bestod av, mat, tv och spel. Kul och mysigt
Dagen efter var det juldagen och då åkte vi hem till morfar för ännu mer julmat och mys
julklapps spel är nya favvisen
Till kvällen var det förfest hos gustav med favoriter
kuuuuul kväll. Jag var så glad att det bara var en vecka innan man fick se sina favvisar igen! bra asvlut på en bra långweekend i öret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0