veckan efter nyår

frukostmys med tildisen som verkar blivit av en tradition på måndagar
senare in i veckan åkte jag till örebro. Jag o mammsen firade pappa som fyllde tidigare i veckan och hade mys
Dagen efter träffade jag dessa två och åt lunch på paolos
vi gick runt lite i stan och fixade ärenden
sen på kvällen anslöt sig isabell och vi gick på bio, för att sedan gå tillbaka till paolos och drack lite te
på fredagen åt merri frukost hos mig och så umgicks vi i ett par timmar och hann catcha up
Sen åkte jag in till stan och mötte astrid! 
vi uträttade också lite ärenden på stan och hamnade till slut på paolos med.. så mycket besök det guldkornet fick den helgen
på kvällen sen umgicks jag med gustav innan han skulle till göteborg
På lördagen hade vi en mor och dotter dag, så skönt att bara ta det lugnt och inte stressa med sin tid tillsammans, vilket det ofta känns som när jag är i örebro och hälsar på
även vi gick på bio och hade det mysigt. hur mycket älskar man inte bio ändå? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0