göteborg

okej nu är jag äntligen i fas igen haha.. ska försöka bättra mig men kan inte lova något..
jag och mathilda hade bra vardagslyx med en eftermiddag på bislett badet, alltså LÖVE
en annan dag hade jag och linn syskonlyx med fika från våra jobb och tedrickande
till helgen hade jag långledigt och åkte därför iväg till göteborg och hälsade på lovisa!
när jag kom fram drog vi iprincip direkt in till stan och åt lunch på bejing 8
så otroooooligt gott, dog (även ruben östlund satt ett par bord bort, dog x2)
sen tog vi en semelfika på da matteo efter en dag i butiker
till kvällen hade vi lugnt mys hemma med vin och tjejprat i mängder
dagen efter det spenderade vi på stan igen, efter ett par timmar mötte vi gustav på tågstationen då även han skulle dit o hänga. Vi tre gick till tacos & tequila för att äta middag
verkligen så najs ställe, och deras guacamole är to die for
<3
senare in på kvällen fixade vi oss, förade hos lovisa och gick på lite mellofest ett par lägenheter bort. Till slut hamnade vi på push och dansade lite
två favoriter i en bild, supersuddig men what evs, love them

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0