senaste två veckorna

När vi kom hem från örebro efter påsk så har vi alla i kollektivet köpt gymkort så jag har hunnit träna en del vilket är kul, känns väldigt bra faktiskt! 
Vi var ute på rihannaklubb med hela gänget, så kul kväll ändå
tog inga bilder alls förutom dessa vackra....
dagen efter hade vi våffelmys
En annan dag var vi på Jireel och då gästade hov1, kul
Annars har jag och hanna tagit vara på solen efter jobb
Den senaste helgen så var Lovisa på besök<3 då åt vi på restaurang
njöt i solen och hängde 
myste och drack bästa ölisen
vi drack vin o lagade mat
gosisen
ofc var jag tvungen att visa henne oslo raw, bäst ju. så mysigt att ha besök av nära o kära. love
jag och gustav avslutade veckan med middag på tacorepublica, utan att vi visste det så var det vårat datum den dagen. love him

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0