påsk och örebro

Över påskhelgen var jag hemma i örebro i några dagar
gustav o jag åkte tåg tillsammans på torsdagskvällen
på fredagen så umgicks jag med familjen, åt lunch o fika på stan 
bästa paolos<3
till kvällen sen sågs vi på makeriet och drack drinkar
för att sen gå vidare till amano och äta middag 
mmmm
man blir alltid nöjd där. På kvällen sen åkte jag och gustav vidare hem till emelie och andreas och hade lite tvhäng
på lördagen var det påskafton och det betyder släktlunch
så härligt och fint väder att vi satt ute till efterrätten och fram till kvällen
På kvällen vankades det fest hos gustav 
<3
och sen gick vi ut på strömpis.
På påskdagen så var det ännu mer påsklunch men nu med gustavsfamilj, sen åkte jag med honom till stationen då han åkte hem till oslo en dag tidigare. På kvällen sen mötte jag alla tjejerna och åt massa god mat, pratade i timtal, världens bästa<3
På måndagen umgicks jag med astrid och Hanna, vi tog en promenad i naturens hus och åkte lite bil, som gamla goda tider. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0