bio, konsert, utställning

Senaste veckan har jag gjort en del roliga saker så den förtjänar ett eget inlägg
det här är typ världens fulaste bild men; jag och mathilda var på bio, ladybird. Och alltså den filmen var så bra, jag blev helt tagen. så fin på många sätt. se den!
Senare under veckan var jag, linn och gustav på Harry Styles
kändes som man var 15 år igen, fina 2 timmar.
Sen gick jag, mathilda och Gustav på artnight på asturp fernley.
 mysig vardagskväll
på lördagen så umgicks jag med linn. Vi tog en promenad upp till frogner och åt/drack på eckers, mysigt och litet ställe. längtar tills acaibowlen kommer tillbaka!
instagramvänligt ställe
på kvällen hade vi middag med jobbet
vi åt pizza på villa paradiso
så blev det earth hour lagom till desserten
fick även träffa juddan och mysa lite, bästa girlen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0