litteraturhuset, yoga, besök

När jag kom tillbaka till Oslo ordentligt för hösten gjorde jag det här ca första veckan 
mötte upp syster på oslo raw efter jobbet
mötte tildisen efter jobbet, gick lite på stan och hängde på litteraturhuset
vilket jag gick tillbaka till någon dag senare för att hänga med mig själv och skriva lite
sen yogade jag för sista gången den här sommaren i frognerparken
till helgen kom hanna!! 
vi mötte tildis på løkka och fikade på liebling
och lite senare köpte vi med oss middag och satt på tjuvholmen
på kvällen mötte vi sunnis och gick på utomhusbio
så mysigt
dagen efter det hängde vi med tildis och avslutade kvällen med middag på litteraturhuset 
mys<3 
sen hängde jag o Hanna runt lite, åt frukost på åpent bakeri
läste tidning o bok på baker hansen
lagade middag och tittade på film
sista dagen hängde vi alla tre igen och åt lunch i frogner och bara mös

Kommentarer
Postat av: Juddan

Så fina bilder!!!

Svar: tack älskling!!
None None

2017-09-17 @ 23:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0