juddan, utgång, besök (igen)

efter den helgen flyttade juddan hit igen!! som man längtat
under veckan jobbade jag bara massor, så tog inga bilder på min aktiviteter, mina fina och jag gick ut på fredagen och hade det kul
eftersom det blev så lite bilder under den veckan så slänger jag ihop veckan efter också i samma inlägg, under veckan hade vi bokklubbsmöte, som jag inte tog några bilder av, men det var mys! 
till helgen kom min finaste, under fredagen tog vi det bara lugnt och kollade på film hemma
sen hade vi en mysig frukost hemma
senare kom hanna och victor med på besök
på kvällen hade vi ställt till med fest i läggan och sen blev det utgång
dagen efter det åt vi frukost på godt brød
och tittade runt lite på stan, innan örebroarna var tvungna att fara hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0