sommarvecka i oslo

Hela förra veckan var det så himla somrigt och varmt väder. Såhär spenderade jag dom dagarna när jag inte jobbade
efter jobbet mötte jag upp mina fina roomies 
vi åt glass och spatserade runt i slottsparken och lite ner på aker brygge
så fint! 
En annan kväll mötte jag judith och mathilda i grünerhagen och drack ett par öl, njöt av kvällssolen
En annan kväll tog jag och min syster oss en promenad till emil och martins jobb
Där vi åt och drack lite gott, vi tog en promenad både dit och hem längs hela majorstuen, så varmt ändå att gå med bara tjocktröja 12 på natten! 
Till helgen sen åkte vi ut med en båt till Hovedøya för en riktig sommardag
vi badade faktiskt, första dopp 6 maj! 
Sen belönade vi oss med lite vin och picknik
På kvällen sen mötte jag upp några vänner i grünerhagen igen!
planen var att gå ut men vi kom inte så långt dessvärre. Men kvällen var supermysig och så kul att vi alla slås ihop när man har det tufft att skaffa nya vänner i en ny stad.
Dagen efter det träffade jag judith och Ebba, vi kollade lite på vinyler i ingesteds och blev sen så trötta så vi köpte lite mat och kaffe från mathallen och satte oss i grünerhagen igen! 
mysig dag och vecka även om den inte blev som jag hade tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0