vårväder, födelsedagsfirande x 2 (igen)

Den här veckan har det varit väldigt blandat väder, ena dagen strålande sol och blå himmel, andra dagen snöväder. Men för det mesta har det varit fint så det har vi tagit vara på!
Jag och mikaela upptäckte majorstuen och frogner eftersom vi bor så pass nära nu
så en dag tog vi en (jättedyr) fika på baker hansen
en annan dag tog vi en fika på brenneriet som bara låg en bit nedanför baker hansen (och där even jobbar..)
På kvällen sen gick jag, linn och mikaela på bio
vi såg la la land, myyyyycket bättre än jag trodde. otroligt fin film!
jag har även jobbat ett par dagar, blev så otroligt nöjd med min cappucino att jag var tvungen att ta ett kort
Sen var det internationella kvinnodagen, så jag, mathilda och Judith möttes för att se på alla talen då bland annat Ulrikke (vilde från skam) pratade. 
Annars på dagarna har jag och mikaela njutit mer av vädret och tagit promenader.
På fredagen sen fyllde Mathilda år, så hon hade bjudit hem mig och Judith för en tapas och vinkväll hos henne. 
Hennes och Ludwigs lägenhet är helt fantastiskt fin
Dagen därpå hade Linn en stor fest hemma hos oss, där vi blev uppåt 30 pers, förstår inte att vi fick plats, men det var verkligen en rolig kväll.
Dagen därpå gick vi ut och åt lunch på the laundryroom, supergott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0