flytt(igen), födelsedagsfirande x2

I veckan så hjälpte jag och Mathilda Judith att flytta till hennes nya lägenhet
vi gick från st hanshaugen till lökka med hennes packning
och sen kom ludwig så tog vi alla en liten fika
Annars har jag varit dålig på att ta kort på allt jag gjort i veckan, vilket i och för sig inte varit värst mycket, fixat saker som bank osv. och umgåtts med mikaela och judith
MEN min syster fyllde 23 år!!
så vi hade pyntat lägenheten tills linn kom hem från jobbet
och dukat fram massor av gott
vi hade även ordnat en liten skattjakt för henne, för att hitta hennes presenter
ett riktigt litet barnkalas
På lördagskvällen vankades det ännu en födelsedagsfest, Maria fyllde även hon 23 år
så vi var ett stort gäng samlade där
dränkta i glitter
jag och twinie
det var en rolig kväll och utgång, kul att man redan börjat få lite nya vänner. sånt är alltid trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0