första veckan på nya året

Förutom att säga hejdå till 2016 har jag sagt hejdå till ett par vänner som åkt hem igen efter firande här hemma. Både Karin och Lovisa sa jag hejdå på nyårsafton då dem åkte strax efter det. Förutom masså hejdån har jag haft lite annat för mig också.
vi var bjudna hem på middag till familjvänner
och hade en väldigt mysig kväll
En annan kväll sa jag hejdå till Edvin, som jag tyvärr inte hunnit träffa någonting men vi gick på bio, den nya star wars filmen som ingen av oss hade sätt. Blev positivt överraskad, den var väldigt bra! 
Det passade bra att vi såg den på bio för lite senare i veckan så träffade jag girlsen för star wars maraton hemma hos Agnes! 
hon hade ordnat med så mycket mys, en kväll man verkligen behöver så där mellanåt, mm vad jag gillar dom! 
Jag sov kvar hos Agnes och dagen efter fixade vi lite ärenden och åt lunch på IKEA
Hade sen dejtnight med G på kvällen
På söndagen fyllde pappa år, så jag och mamma (läs mamma) gjorde iordning en god brunch och mös i ett par timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0