sommarväder, museum, vindrickande

Förra veckan känns det som jag hann med en del, men det var nog pga. att jag hade så mycket ledigt under veckan. Anyways, här är lite av det jag gjort.
Jag och Mikaela tog vara på vädret och satt i st hanshaugen parken 
och njöt av den fina utsikten
Jag träffade Judith en dag och tog en liten runda på stan, samt satte oss på aker brygge
Det var så fint väder i veckan
Förutom en dag då det regnade konstant hela dagen, så jag gick på nasjonalmuseumet 
När jag hade gått runt där i ett par timmar så åkte jag till mathildas jobb och åt lite lunch
samt läste min bok, jag hade en rätt skön dag att spendera med bara mig själv
Under helgen träffade jag Ebba och Judith efter jobbet
Vi tog en promenad från majorstuen till frogner och fikade lite
Sen gick jag och Judith hem till mig för att laga lite mat och dricka vin
Vi beslöt oss till slut för att gå ut och ta ett par drinkar, vi hamnade som vanligt på ett glass
supermys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0