way out west del ett

Tänkte berätta om mina fina dagar som jag hade i göteborg och då vi var på way out west. Alla mina blogg inlägg ligger långt efter varandra men jag ska ändå lägga upp det, allt får bli lite förskjutet bara. Här är iallafall ett inlägg av två, delar upp dagarna i två inlägg så det inte blir för mycket och tråkigt. 
Karin och jag kom dit en dag innan festivalen för att förbereda oss, vi åt jäääättegod lunch på vallgatan 12 och shoppad lite smått inför de kommande dagarna
 
Första festivaldagen var det bara jag och Karin, Hanna var hemma och sjuk stackaren
Vi började dagen med att se Basia Bulat, bättre än förväntat!
Under hela festivalen tog jag mer bilder på annat än på själva konserterna, men äsch, I still have the memories
vi njöt av det fina vädret 
och njöt av fina konserter, M83 var en helt klar favorit under torsdagen
vi såg även chvrches, som var bra dem med, filmade lite åt hanna som vi tyckte så synd om som missade den soliga(men dock kalla) dagen. 
Vi tänkte åka till Bananpiren för att se daniel adams ray och peter bjorn and john men efter mycket om och men beslutade vi oss för att åka hem till värmen och sömnen istället. Vilket jag nu i efterhand såklart ångrar då oskar linnros tydligen gästade adams ray och det blev en snook-reunion och peter bjorn and john som är mina absolut favoriter säkert var jättebra live, writers block är min all time favorite album, men men det var en fin dag ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0