myskväll, utgång, bio

Helgen som var nu har varit så skön, jag har varit hemma nu efter ett par helger borta så det var skönt. Så under lördagen var jag med mamma och pappa på dagen, tog en dag på stan, köpte med oss fika från fröken brogrens och hade en skön dag. På kvällen åkte jag till stan för att möta upp Lovisa & co. nu när hon var hemma på besök, vi tog en liten barrunda och slutade med att vi gick till Ritz, kul kväll! På söndagen gick mamma och jag på bio, bridget jones, den var helt okej, väldigt rolig, men den första är ju alltid en favorit! resten av dagen gjorde jag inte så mycket, städade lite smått, mådde som jag förtjänade från lördagen och bara tog det lugnt.
Började på sorella med plocktrallrik och fancy drinks
Vi gick sen till lion bar och drack lite billigt
och gick sen till stora örebro för lite mer ordentliga drinkar
och fortsatte sen till ritz, så stolt över mig själv som klarade en hel kväll i klackar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0