göteborg

Förra helgen var jag med släkten i Göteborg. Vi hade en ölvandring, man går runt hela dagen och kvällen från pub till pub/matställe/bryggeri och smuttar på olika små öler. Jag är inte det största fanet av öl men tycker ändå om det, men det var kul att få smaka på lite olika, som skulle smaka mango, lite mörkare, nötigare, gräsigare?? osv. När jag ändå var i Göteborg passade jag på att träffa Lovisa också för en fika!
började på ölrepubliken och tog en mangoöl
åkte till microbryggeriet spike
träffade lovisa och vandrade runt lite, tog en fika på da matteo ofc
hänge på hagabion, ääääälskade det stället, perfekt en sommarkväll
så mysigt i caféet på övervåningen 
matstopp var såklart viktigt, här på andra lång
jag och min fina mor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0