födelsedag, avsked x3, pride

Veckan och helgen efter way out west var jag tillbaka på jobbet och verkligheten. Det blev mycket hejdån under den veckan också, vilket var rätt jobbigt.
Papola hade en gathering en kväll för att fira hennes 20års dag och en hejdåfest då hon börjat plugga i Lund
Hon hade gjort det supermysigt med vimplar, ljus mm. så mysig kväll
look at my babes
En annan kväll träffades en grupp andra tjejer för att säga hejdå till Lovisa, hon flyttade och pluggar nu i Göteborg, tänk att man har så duktiga vänner
Sen var det dags för att säga hejdå till Karin på fredagen
Jag, Karin, Astrid och Hanna träffades hemma hos mig för en kvällsfika och pratade i flertal timmar 
usch vad det kändes jobbigt att säga hejdå, vi hade en sån myskväll, saknar henne redan 
Under lördagen träffade jag Hanna på matmarknaden i wadköping
vi spenderde dagen en stund på stan för att sedan gå hem till hanna och ut på stan igen, vi åt middag på tacobar
och kollade sen på prideparaden
och gick sedan ner till stadsparken
vi satt på en filt och åt lite 
sen såg vi självklart ulrik munther<333
fin fin kväll och helg trots sorglig vecka med massor av avsked 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0