afterwork, servitris, segersjö

Efter jobbet förra fredagen åkte jag hem för att göra mig iordning för att sedan åka till pitchers och möta upp mina jobbkamrater igen. Tanken var afterwork men stannade till ca.1.30 så blev väl mer en helkväll haha
Mamma åkte till stockholm på lördagen så pappa och jag hade en pappa och dotter dag.
VI åkte in till stan och åt lunch på det "nya" stället på köpmangatan, åt en sååå god chevresallad där. Vi gjorde några små ärenden på stan och blev sen kaffesugna
så vi satte oss på lill-annas och fikade lite, pratade genom livet och hade det mysigt.
På kvällen åkte jag hem till Hanna, där jag hon och Johanna förberedde oss inför en 50årsfest där vi skulle agera servitriser. 
Vi hade det trots allt väldigt kul på jobbet och fick delta en hel del i festen, vilket var så kul
dansa fuldans, torka lite disk och få pengar, hur bra? btw, visst är hanna fin i sitt nya hår!!!
Under söndagen åkte jag med mamma och pappa till segersjö för att kolla på fältritten
passade på att fika lite där med, igen på lill-annas då dem hade ett litet bås där
det klappade lite extra i ens föredetta ryttarhjärta, man saknar väl hästlivet en gnutta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0