födelsedagsfirande

Förra veckan fyllde jag 20 år!! så hela veckan gick väl i födelsedagsfirandets tecken, så här kommer massa bilder från allt härligt firande!
 
Jag fyllde år på onsdagen och väcktes på morgonen med sång och presenter, sen åkte vi alla till jobbet för att sedan äta på restaurang efteråt.
Jag visste inte vart vi skulle men det blev amano
alla rätter där var helt fantastiska 
ville inte sluta beställa in rätter haha, fantastisk mat! 
På torsdagen sen åkte jag och hade debut på systemet och passade på att handla till helgen
För sen var det äntligen fredag och dags för min födelsedagsfest.
Jag bjöd på buffé av efterrätter som jag hade fixat under veckan
jag fick så fantastiskt fina presenter av mina vänner, bland annat konsertbiljett till coldplay!! 
så glad att alla mina bästa personer kunde komma och fira mig, åh vad jag gillarom
blev extra glad att både karin och lovisa kom hem till helgen för att fira lilla mig, så så glad över hur fantastiska vänner man har! 
Sen beställde vi taxi och åkte till ritz för lite mer firande och dans
Jag hade en helt underbar kväll och blev verkligen så överväldigad över hur fantastiska vänner en har
På lördagen gick vi ut igen... och nu till en annan födelsedagsfest som höll till på satin, superfestligt ju
Sen blev det söndag och då kom mina släktingar hem till mig för ännu mer firande
Även då fick jag jättefina presenter, och ett varmt firande 
På kvällen sen åkte jag hem till hanna där även karin var för att säga hejdå till henne som skulle åka dagen därpå, så synd att jag knappt hann träffa henne kändes det som men är mer än nöjd över det lilla som faktiskt vi hann med 
Jag hade en fantastisk vecka och som sagt så glömmer jag ibland hur bra människor jag runt om mig, dem är helt underbara, vad skulle jag göra utan dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0