jobb, halloween, fika

Har jobbat som vanligt i veckan, stressat på... men en kväll hann jag åka hem till Julia, hon hade anordnat ett mary kay party. Så vi fick lära oss massor och julia hade även bakat/lagat massa god mat till oss, man blev så bortskämd.
Under fredagskvällen gjorde jag ingenting, var glad över att kunna ta det lugnt och somnade rätt tidigt i soffan haha
På lördagen sen åkte jag och mamma till ikea, nyöppnade jakobsons möbler och tog en runda på stan
vi åt varsin halloumiburgare på burger love, mmmmmmm
På kvällen vankades det halloweenfest, jag klädde ut mig till black swan med svarta linser, blev faktiskt väldigt nöjd med min utklädnad! 
Vi åkte sen in till stan och skulle till strömpis
 dock var det smockat med folk att gruppen splittrades och några av oss kom inte in, vi gick istället till satin
bästa stunden på min kväll, voldermort och harry potter <3333
Under söndagen sen mötte jag upp Hanna och Johana på fröken brogrens för en fika, ingen utav dem kunde komma på min födelsedagsfest så hade ett litet minifirande och fick en så fin present, åå bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0