födelsedagsfirande, sjuk, filmmys

Har jobbat så extremt mycket förra veckan, jobbat över mest hela tiden och stressat runt. Det resulterade i att jag blev sjuk, så var hemma ett par dagar från jobbet, vilket verkligen behövdes för jag lyckades bli frisk över helgen. 
Men i veckan så fyllde mamma år! det firade vi med att gå på bio samma kväll, det blev lite stressigt eftersom jag slutade så sent och vi i princip åkte direkt från jobbet och dit, men bion var bra "magiska vidunder och vart man hittar dem" så mysig och spännande! Men vi fortsatte firandet sedan dagen efter med mammas favvopizza från paolos och lite bakverk från sveas.
Under en av dagarna jag var hemma från jobbet lyckades jag ändå pallra mig iväg med pappa och äta lunch. Vi åt på det nyöppnade "jimmys diner" som öppnat här på norr. Väldigt gott faktiskt! kul med nya ställen som överträffar ens förväntningar
På fredagskvällen kom G hem till mig, vi började kolla Narcos men fastnade inte för den alls så kollade (500)days of summer och åt massor av gott för att jag skulle kurera mig.
på lördagen åt vi jättesen frukost och kollade på bara mysiga filmer så som big hero 6 (<3) 
På kvällen åkte jag till Hanna en liten stund, planen var att se rebecca&fiona men båda mådde inte så bra från veckan full av jobb så vi bestämde för att handla godis och bara umgås. Söndagen spenderade jag med att bara ta det lugnt, låg i sängen och kollade youtube klipp efter youtube klipp. Men sen fick jag ett sms om jag ville komma på häng och kolla på harry potter hos emelie, och det tackar man ju inte nej till. Min helg har varit väldigt lugn och i princip bara bestått av filmtittande och godisätande, men det var hur bra som helst, exakt vad jag behövde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0