picknick, bröllop, morsdag

Vädret har pendlat så otroligt mycket denna vecka och jag har jobbat varje dag men ändå lyckats pricka in lite trevligheter här och där. En kväll mötte jag Hanna, Lovisa och Linn i stadsparken, vi skulle grilla men ingen var stor mästare på det så blev mer picknick. 
Det började sen regna och vi tog skydd på stora scenen
gick förbi fina blommorna på väg till bilen, så vackert!!
 
Träffade Merri och Hanna en kväll då det var fint väder, åt lite smått hemma hos mig, pratade ikapp om lite allt som hänt osv. trevliga timmar.
På fredagskvällen var jag helt slut från jobb, hade därför en kväll hemma med mamma och pappa och så så god mat
Under lördagen var det dags för jobb igen, men då som "servitris" på ett bröllop. Vilket faktiskt var väldigt roligt, helt klart de bäst tjänade pengarna.
Vi var dem som fixade och donade, vi pyntade, fyllde på allt som behövdes, tog hand om gästerna och fick sedan städa
då passade man på att ta lite bilder med ballongerna som blev över och åt lite god tårta
På kvällen var vi båda helt slut, så vi gjorde qornfärs och åkte sedan till merri(s jobb) för att köpa lite godis och hälsa på henne och sedan hem för att sova.
Under söndagen firade jag smått morsdag med lite presenter, annars tog jag det bara lugnt med min äntligen köpta vogue tidning och några koppar te. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0