jobb, vårrullar, valborg

Så många av mina bilder i det här inlägget är typ bara på mat... åja, gott var det. Veckan som gått har varit väldigt bra, jobbat på, tagit vara på lite sol och träffat gamla fina vänner.
Träffade Hanna en dag efter jobbet, bakade och spelade kort, några avsnitt av the vampire diaries blev det nog också.
Pappa och jag åt veganska vårrullar i fredagskväll, muuuuuums
På lördagen så åt vi vegetarisk buffé på länsmuseet och shoppade lite smått, fick med mig en efterlängtad väska!
På kvällen samlades vi ett litet knippe hos Robin, firade valborg och pratade ikapp eftersom man inte sett dessa på hur länge som helst känns det som.
(Älskar den här bilden, cuties!!)
Jag, Hanna och Jonte åkte sedan till stan, mötte upp lite fler vänner, åt lite mat och åkte sen hem till Elias. Så himla trevlig kväll, verkligen.
Hanna och jag kom hem runt 3 den natten tror jag och sov sen till ca11
Åt god pankaksfrukost, gick upp på stan och såg 1a maj tåget, köpte lite godis, gick hem för att laga mat och titta på lite filmer. Perfekt bakisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0