IKEA, frisörbesök, nostalgi

Förlåt för sent inlägg om det som skedde förra veckan men har haft så fullt upp med jobb och olika saker så har inte hunnit eller haft ork helt enkelt. Anyway, här är det jag hade för mig, tog det väldigt lugnt faktiskt, om jag ska vara helt ärlig kommer jag inte ens ihåg vilken dag jag gjorde vad på...
 
Var på IKEA med Hanna, vi åt billigt och gott, köpte lite småsaker, bra dag i regnoväder.
En annan dag var det betydligt finare och vi åkte då till vintrosa och tant grön för att kolla lite växter och äta gott fika, framförallt teet är gudomligt. 
 
jag kapade av mig håret en dag, var trött på den medellängd jag hade och ville ha en förändring, i like it
 
Var på stan med mamma och pappa, åt gott på ingeborgs 
samt strosade runt på trädgårdsmarknaden och kollade smått i butiker
 
Hanna och jag lagade så goda halloumiburgare
kommer inte ihåg receptet i huvudet, måste få det av hanna för mums vad gott. Resten av den kvällen gjorde vi som vanligt, kollade film och åt massa gott, vi hade sån sentimental och rolig kväll! min gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0