(påsk)firande

Har varit en liten konstig vecka, jobbat i fyra dagar, varit ledig nu i fem dagar, inte riktigt tänkt på att helgen blev så lång så har inte fotat supermycket utöver ett par dagar. Min syster kom hem i veckan, så jag har försökt spendera så mycket tid med henne jag bara kunnat. 
Men under långfredagen firiade vi först Lovisa som fyllde 20!! Jag och några fler tjejer på fratelli
Sedan gick jag och hanna vidare hem till Astrid, där sminkade vi oss, skrattade massor och tog tonvis av bilder innan vi delades upp och gick ut på olika klubbar.
jag och linn var übersnygga och matchade i våra rosa fluffjackor
Jag och babe gick till Ritz för att minnas way out west och se deportees, asså omg vad dem är bra, tror inte världen riktigt förstått det ännu lika mycket som man bör
På påskafton kom släkten hem till oss för lite firande och påskmys.
förrätt
varmrätt
efterrätt
Ananrs har jag umgåtts lite med Hanna, gått lite på stan med min syster, ätit massor av onyttigt och planerat lite roligheter inför kommande vecka med lovisa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0