syskonhägn, satinhäng, stughäng

Förlåt att jag är väldigt efter med veckoinläggen här på bloggis. Har verkligen haft fullt upp, otroligt mycket att göra varje dag, varje timme om dagen. Men här kommer lite av det jag gjort, i början av den veckan var vi som tidigare visat i Göteborg och såg håkan, min syster följde sen med hem till Örebro i några dagar. 
En dag tog vi en liten promenad i Rävgången samt fikade på naturens hus, tog en trip till marieberg, linn köpte übersnygga skor.
En annan dag tog vi en liten vända på stan, linn åt KÄK och jag åt sushi, muuuums
Jenny har kommit hem nu från Umeå för sommaren, så vi tog en promenad runt i lillån, pratade minnen och blev glada på livet.
En kväll hängde jag med Hanna, Linn och Lovisa på satin, mycket trevligt vill jag lova.
Hanna och jag åkte ut till Hennes sommarstuga för lite lugn och ro, lyssnade på poddar, spelade kort och hade det bra.
Träffade även Karin och Hanna en kväll för att planera för veckan därpås festligheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0