putte i parken, firande för två

Har (som vanligt) haft fullt upp, men den här veckan har jag verkligen jobbat varje dag och inte haft ork till så mycket roligheter. Dock så kom putte i parken till Örebro den här helgen, så i torsdags tog jag och hanna en sväng förbi.
Vi såg dolorez haze, de var bra må jag säga.
Vi gick hem och tog en middagspaus för att sedan gå tillbaka och se madi banja, gilla han väldigt mycket.
I fredags hade Hanna och Karin sin gemensama 20årsfest, så lyxigt att ha någon och dela födelsedag med.
Jag kom dit lite i förväg och hjälpte dem med dekoration etc. 
Sen gjorde vi oss iordning och vi blev av ren slump twins, bytte sedan byxor för vi blev för lika haha
Folket började komma och vi åt massor med gott
födelsedagsbarnen öppnade sina presenter
Och sen började festen på riktigt med lekar, långa samtal och rolig musik
stannade rätt länge hos hanna för att sedan röra benen mot stan, vi gick till putte i parken för att se john de sohn
Vi stannade där tills hans set var slut och då var klockan så pass sent att klubbarna stängde så vi gick mot Max istället, satt där i någon timme innan vi gick hemmåt. En väldigt trevlig kväll med nya såväl som gammla ansikten, kärlek!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0