kompisdejt, student, reunion

Var och fikade en eftermiddag med Sofia, vilket var supertrevligt, har inte träffat henne på flera år så det var verkligen så kul. 
var och kollade på Karros bal, så mycket minnen, åh vad man saknar studenttiden!!
En kväll var jag och åt middag på Paolos med mamma och pappa
Åkte en dag till stockholm
Mamma och jag åt frukost på Pom& Flora (muuuuuums)
sen gick vi på Jespers student
Stannade där över natten och gick sedan på stan dagen efter igen med mor min
Sen träffade jag karin och merri en kväll, efter att inte träffat karin på så så länge, åh lilla gos
Vi bara mös, drack saft och spelade kort, supermysig fredag
Åkte även till göteborg, men det får ett eget inlägg har jag bestämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0