Nyårsfirande

Var fortsatt sjuk så har inte jobbat någonting under veckan, bara försökt återhämta mig, planerat och fixat inför nyår. Jag träffade Karin en dag (som äntligen är hemma i öret igen!!), vi planerade nyår, tog en vända på stan och handlade mat. Saknat den tjejen väldigt mycket ska ni veta.
 
Sen blev det äntligen nyår, det blev ingen vild nyår för mig, hade en skön middag här hemma med mina tjejkompisar. Åt tre-rätters, gjorde drinkar, spelade spel, skålade i champagne vid 12-slaget.
såhär såg jag ut för övrig, samma byxor som förra nyår- utsvängda från monki, vit tröja som är hannas från zara samt min nya "scarf" som även den är från zara
Alla sov över och så åt vi pizza dagen efter, som en bör.
Resten av dagen spenderade vi såhär, tonliter av te, tusentals avsnitt av the vampire diaries och lite godis. Så bra start på året ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0