mys, shopping, avsked

Mina helger är rätt stillsamma nu för tiden, dels pga. jobb men också pga. att jag inte kan ta mig i kragen och ta tag i mitt liv... men men det ska bli ändring på det. I fredags iallfall så kom Karin hem till mig, vi pratade om en tonvis saker, djupa som ytliga, kollade på the fault in our stars, grät och mindes tillbaka vår trip till Amsterdam som för övrigt var exat ett år sedan då.
 
Lördags-dagen spenderade jag med min mamma och pappa, vi åkte till stan, köpte småsaker här och där, åt lunch på josbaren, kan verkligen rekomendera "popeye" 
och det här hade jag på mig, så glad att få använda vanliga kläder efter vardagar med samma arbetskläder hela tiden.
På kvällen blev planerna inställda vilket var så himla tråkigt, allt blev struligt men jag fick med mig Hanna på en surprise-trip hem till karin för att ta ett sista farväl innan hon åker iväg till Lund igen.. Gav henne en liten present och massor av kramar, åh vad man kommer sakna henne! 
 
Söndagen spenderade jag med mamma här hemma, städade, fixade lite med bloggen, hade en riktig "pamper-evening" med ansiktsmask och dylikt, fick även in lite filmtittande, en väldigt skön söndag lugn och inte jättefylld av söndagsångest vilket var skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0