ledig, stockholm, melodifestivalen

I fredags var både jag och Hanna "lediga" från jobbet, så hon kom hem till mig, jag hade bakat en kaka och så satt vi i några timmar, åt, pratade osv. myspys
På kvällen lagade jag mat åt mina föräldrar, gjorde japanska vårrullar, muuuums
Under lördagen åkte jag och mamma till Stockholm, var OTROLIGT dålig på att ta bilder, skäms, men vi åt god frukost Esaias, vi hoppade över söder den här gången utan höll oss mest i centrum, men as said before, stockholm i mitt hjärta haha
På kvällen crushade jag på oscar zia under mello, gjorde (försökte iaf) popeye smothien från JOS-baren, blev helt okej iallfall haha. Inte världens mest fartfyllda helg, men absolut supermysig och skön. Söndagen ska bara spenderas till städning, rensning och allt sånt kul ni vet!
popeye: mango, spenat, avokado, äpple, soyadryck (jag tog mandelmjölk) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0