namnsdag, stockholm, tredje advent

Förra helgen tyckte jag om väldigt mycket, bara mös i det fina vintervädret och lyckades äntligen få till en en stockholmstrip som vi planerat så länge, blev även klar med julklapparna så det var skönt!
På fredagen hade jag mys med mamma, vi firade att det var min namnsdag med massor av gott och jag fick en jättefin läpp-penna, helt perfekt!
På lördagen åkte jag och hanna med tåget till stockholm över dagen, det var väldigt mycket folk och snö, men det var supermys. Och oj vad vi babblade på, känns som det inte var en tyst stund på hela dagen
Vi åt på snickarbacken 7, mmmmmm
och shoppade mängder
väl hemma i örebro stannade jag kvar på stan när jag gick av tåget och väntade på G på ingeborgs
dem har fått det ännu finare nu när dem byggt ut med bar och allt, love it
På söndagen sen åkte vi till stan, jag bjöd på "födelsedagsbrunch" och sen tog vi en vända på julmarknaden i wadköping, vi fick väldigt mycket med christmasspirit och åkte hem igen för att göra pepparkakshus
rätt nöjd ändå trots att det inte fanns vit kristyr eller de dekorationer vi ville ha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0