julhelgen

Hela förra helgen gick till att fira jul. Inte mig emot då jag älskar julen så så mycket, den mysigaste tiden på året. 
Julafton firade vi hemma hos oss med mat och klappar i omgångar, supermysigt 
På juldagen firade vi jul igen med resten av släkten, samma visa där, klappar och mat i omgångar
På kvällen sen samlades vi ett gäng för att sedan gå ut på krogen
en väldigt bra kväll, vilken tur man har som lyckats lära känna dessa bra människor, jag är så lycklig
på annandagen sen kom karin hem till mig och mös lite, vi hade skam-maraton men vi båda lyckades somna till ett par gånger... det var hur mysigt som helst iallfall, tänk att hon ska flytta ännu längre bort nu, inte lund utan till och med amsterdam.. åå vad man kommer sakna henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0