new in

Tänkte visa er lite av det jag har handlat under sommarens gång, kom på fler och fler saker jag köpt men orkade inte ta med allt i inlägget så här kommer mina favoriter! 
små silverörhängen - & other stories, smink från h&ms nya beaty range
datorfodral - Åhléns, Clutch - Mango
svart bikini - H&M, randig bikini - COS, spetsBH - Monki (levt i dessa under hela sommaren)
sportBH - Stadium, Baddräkt - Beyond Retro
Baddräkten är djupare i ryggen än vad det ser ut på bilden ovan
älskade tygpåse från way out west
jag hade någon slags strumpmani och köpte 4 par strumpor, ett par "gosestrumpor" två par sportstrumpor och ett par tunna ribbade rosa
lite sommarläsning
så fin enkel klänning med vida ärmar - zara
och mina älskade culottes - Monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0