ulrik munther, cupcakes, promenad x2

Ursäkta för mitt otroligt dåliga bloggande, men har inte haft någon slags lust till att uppdatera här. Men här kommer mitt vanliga inlägg om vad jag har haft för mig på sistånde, de enda uppdateringarna som sker på denna sida nu för tiden, dock har jag inget emot det, min egna minneskapsel och jag gillar det. 
 
Jag fick världens bästa födelsedagspresent (i förskott) av min syster. Nämligen att få se Ulrik Munther på East West. Han var verkligen så så bra, fantastiskt fin röst och jag ska inte ljuga han är rätt fin han med. Helt underbar kväll. tack världens bästa syster, du lyckas alltid bra med mina presenter! 
 
En kväll var vi ute och tapas på Mingla, mysig och bra lördagskväll.
 
Har umgåtts med min syster en del då hon snart flyttar från mig. En dag gick vi runt på stan och kikade in på underbara Karolinska läroverket, saknar det en smula.
 
Tog även en väldigt gosig och skön promenad vid Naturens hus med min fina mamma.
 
Skypade med mina finaste, haha ser väldigt skev ut här men det bjuder jag på...
 
Hanna och jag bakade underbart goda cupcakes
Som vi sedan åkte iväg till Merri med för att överraska henne
 
Elias och jag var på en promenad i karlslund, hade picknik i skogen och pratade om lite allt möjligt, väldigt trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0