ikea, grårtfest, pride

Här är lite av det jag gjort förra veckan
Jag var på IKEA med karin, merri och Hanna för små-shopping till karins nya lägenhet, längtar efter när jag också kan köpa sådant kul
 
Hade en mamma och dotter dag, shoppade småsaker på stan och åt middag på chandani
 
Hade en myskväll på paolos med hanna, karin o merri
 
och spenderade sen sista dagen med karin i Örebro, tittade film, lagade middag, pratade, grät... åh vad jag kommer sakna henne, men vi ska åka dit snaaaaaart
 
I lördags tittade jag och Hanna på pride-tåget
så fint o happy
vi åt sedan en så god middag på fratelli och hade en myskväll inne
 
Dagen därpå åkte vi till noramarken
och satte oss vid vattnet, pratade och reflekterade över livet och allt. fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0