Födelsedagsfirande

Jag fyllde ju år i måndags och hela veckan har nästan bestått av födelsedagsfirande, inte för att jag klagade direkt. Tack till alla er fina som gjorde min födelsedag(svecka) extra speciell! 
 
Jag blev sjungen för på morgonen av mina fina föräldrar, senare under dagen kom hanna till mig med presenter och sång.
Under kvällen på min födelsedag så gick jag mamma och pappa ut och åt middag på Pinchos, lika gott som vanligt!
 
En del av min släkt kom även dem och firade mig, jag blev superglad!
 
Jag träffade Elias, vi bakade äppelpaj, spelade kort och gick en liten kort runda på stan, mys.
 
Jag hade birthday-party för mina girls i fredags, och åh vad jag har saknat dem. Vi gick ut på Ritz och kollde på Petter, det var faktiskt en av mina bästa utgångar, no idea why men det var superkul!
 
Under lördagen så var Judith hemma så hon bjöd in till middag, supertrevligt, har sakat det lilla gänget, vi hade så mycket att prata om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0