flytt, trevliga besök x2, begravning

Min syster flyttar om en vecka till oslo så på senaste tid har jag umgåtts med henne så mycket jag bara kan, och det har nästan fått mig att bara sakna henne ännu mer.. 
 
Vi spelade kort en kväll, pappa tyckte det var så mörkt att han var tvungen att ha pannlampa haha
Vi åkte till IKEA för att skaffa lite saker till linns flytt
Morfar kom på besök så vi tog ett lunchbesök på älskade K1
MUMSsss
för att sedan fika hemma på massa goda bakverk från fröken brogrens
Jag har skypat med mina gosisar
Älskade Klara kom på besök till Örebro, vi åt på Chandani
och gick på Maze runner, AMAGAD på den filmen
Hon stannade över natten och vi tog sen en promenad i naturens hus
och drack världens godast choklad!! 
sen var vi på en begravning som var så fin ordnad, nu får himlen ännu en fin ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0