fika, frisören, långpromenad

Under veckan har jag träffat lite vänner här och där. 
Jag träffade Rebecca, vilket jag inte gjort på jättelänge (!!), vi tog en fika på espresso house, satt där i några timmar och pratade om allt möjligt. Vi tog en liten runda på stan för att köpa lite behövligheter. Har saknat den tösen! 
Jag var hos frisören, klippte verkligen kort kort, inte vad jag hade planerat men det hände där och då och nu blir jag faktiskt mer nöjd ju mer tiden går
Jag träffade även Astrid, vi tog en lång promenad, verkligen runt i hela örebro innerstad kändes det som, vi beslutade oss sen för att ta en fika på fröken brogrens. Tror vi satt där i nästan 3 timmar och pratade, pratade och pratade, så gos.
Jag träffade även Elias, vi tog (som vanligt) en promenad med hans hund, sen blev vi så trötta att vi bara kollade lite youtube-klipp/tv och typ somnade haha, till slut orkade vi ta tag i våra liv och gick ut och åt lite saigon. Mycket trevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0