första november

Jag har fått önskemål om att lägga upp bilder på mina "outfits" så här kommer väl en sådan bild hehe, det här hade jag på mig en dag under veckan som gick.
grön stickad polo- mammas, bomberjacka- JC, byxor-någon butik i paris som jag inte kommer ihåg, skor-hannas adidas
 
Den här veckan har varit rätt pendlande känslomässigt, jag har verkligen inte haft någon lust till att engagera mig i sociala medier eller tagit några som helst bilder. Så det blir ett lite annorlunda inlägg denna vecka, inte så berättande med bilder men tänkte skriva lite kort om det som är värt att nämna. 
 
Jag träffade Rebecca en dag, vi tog en fika på espresso house och det föll sig så att vi spenderade hela dagen tillsammans istället. Som sagt tog vi en fika på espresso house, sen gick vi hem till henne där Maja hade gjort jättegod soppa, sen åt vi lite cupcakes och sen kom även kristoffer, vi beslutade oss för att färga hans hår så vi gick upp på stan igen för att hitta lite passande färg, vilket var det vi spenderade resten av kvällen med att göra, pratade om lite allt möjligt och hade det mysigt! 
 
Jag träffade även Elias en dag, vi gjorde väl det vi brukar, drack lite kaffe hos honom, gick ut med hans hund och filosoferade om livet. Vi tog även en kort runda på stan, kollade lite småsaker och sen skjutsade han hem mig. 
 
Jag spenderade en eftermiddag på stan med mamma, fick lite småsaker av henne (tack mammi!) och så åt vi middag på saluhallen. Jag har även firat halloween, inget märkvärdigt men ändå värt att nämna kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0