vi satt på din säng, vi drack massor av te, pratade om drömmar och fick dig att le

Helgen har gått lite för snabbt även denna vecka tyvärr. I fredags vankades det fest, mötte upp ett knippe bra vänner på bells för att sen styra stegen till satin, vi satt på uteserveringen en stund för att sedan dansa på dansgolvet till judiths DJande. Kvällen var över förväntan väldigt bra! Hanna var så duktig och körde under kvällen så efter lite virrvarr i bilen kom vi hem till mig och somnade snabbt efter fnitter och skvaller från kvällens alla händelser. 
 
Igår vaknade vi rätt sent men precis vid perfekt tid då man sovit ut alldeles lagom. Vi åt en så undebart god frukost och läste våra leif-tidningar från igår. Efter ett par timmar lämnade hon mig och jag begav mig till stan med min syster för en lunch på sushi yama följt av mini-shopping. 
Resten av lördagen spenderade jag hemma med henne och filmtittande, senare på kvällen kom karin och hanna för en myskväll, så glad jag är för de fina vänner jag har! 
 
Idag är det plugg och åter plugg som gäller, vilket inte skiljer sig så mycket från de andra söndagarna. Ska även försöka få in lite övningsskörande. Imorgon ska jag få en ny frisyr samt träffa rebecca för en fika och lite skvaller! 
 
hemskt att det här var den enda bilden jag tog under kvällen... som för övrigt ser hemsk ut
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0