27-05-2015

Har inte varit så aktiv här på bloggen, mest pga. sjukdom. Så här är ett inlägg från förra helgen/veckan. I veckan mötte jag upp mina favorit-hannor för lite planering om framtid, killskvaller och kortspel. En timmes planering blev istället 4 timmars tjejsnack haha, dem är för bra!
 
I torsdags var det karrofest med, sista karrofesten som jag kommer gå på... lite sorgligt! Temat var typiskt svenskt, och jag var en polkagris, andra gången jag går dit i pyjamas haha. Kvällen börjades iallafall hos hanna med ett tjej-gäng, väl där inne så träffade vi upp lite fler folk (såklart) lite synd dock eftersom det kändes som det inte var lika mycket karro-folk som det brukar.. men hade ändå en relativt kul kväll. Efter k-festen gick ett stort gäng till ån och några tappra själar tog sitt första dopp, det hur mysigt som helst och då kände man verkligen karro-andan! Det var lite sorgligt att gå ifrån alla... men på väg hem hade det redan börja ljusna och man kunde inte vara lyckligare. 
 
I helgen blev jag sjuk och låg mest hemma i min säng... hanna kom hit som sällskap under eurovision men jag somnade och vaknade i princip i tid till att sverige vann! Det är förens idag som jag känner mig bättre och är snart på väg till skolan för en lektion på 15 minuter haha. Ikväll väntar afterschool, brännboll och så ska jag hinna med att kolla på sofies bal!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0