påsklov

I fredags fick vi påsklov vilket var väldigt skönt, jag hade inga lektioner visade det sig när jag kom till skolan men då satt vi kvar en stund och pluggade lite samt åt lunch. Efter det åkte jag upp på stan och köpte lite saker som en vårjacka, örhängen och en bh, nöjd! 
Under kvällen åt jag och Linn på Sushi Yama för att sen möta upp Camilla, Jesper och ett par till för drinkar på Bells för att fira hans födelsedag! Vi skulle ut på strömpis, dock tröttnade jag i kön och mötte upp Elias, Jonte och Ludwig istället, slutade med ett par timmar på mc med massor av prat. 
 
I lördags sov jag ut rätt länge, kollade på några avsnitt av Skins för att sen åka med familjen till stan och äta lunch som slutade med en fika också. Under eftermiddagen kollade jag mer avsnitt av Skins och pratade med en saknad vän! Kvällen var inte storslagen, spenderades hemma med filmtittande och godisätande
Idag träffade jag äntligen hanna, har inte sett henne på så länge kändes det som!! vi tog iallfall en promenad i regnet och pratade igen såååå mycket, sen åt vi godis och kollade på favoriten "wild child". Hon åkte precis hem och nu ska jag ut och övningsköra och plugga lite. Imorgon är det körkortsteori och min första körlektion som gäller, jag är så nervös!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0