London

Har nyss varit på en resa till London med min bästa syster. Jag fick resan av henne när jag fyllde år och nu åkte vi iväg i ca5 dagar. Vi har båda varit där ett par gånger innan så vi hoppade över allt det typsika turistiga och fokuserade mest på shopping, gå runt i fina stadsdelar, äta god mat och ta det lugnt! 
Jag hade iallfall några jättebra dagar och man kan aldrig klaga på London liksom. 
 
här var vi taggade på att åka iväg
fina camden med massor av second hand!
covent garden var fint det med, så god mat!
soho och carnaby street är alltid favoriten
världens mysigaste café bredvid vårt hotell
vi gick även ut en kväll i klackisar och kände oss fashion, blev ett par helt underbart goda hamburgare och ett par drinkar! 
avslutade resan med en lång fika på espresso house i västerås i väntan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0