Hälften av dom som kämpar går under och hälften av dom som älskar exploderar

Började veckans slut med en rätt kaotisk k-fest. Kvällen började bra men slutade inte så tyvärr. I fredags var vi lediga vilket var väldigt skönt, bra återhämtningsdag! 
Igår tog jag en morgonpromenad med Astrid som resulterade i flera timmars deep talk och solning på hennes balkong, mycket fint! 
På kvällen åkte vi till Elias, hade lite förfest för att sen gå till frimis på 100-dagars festen. Idag var jag, mamma o linn och åt lunch på stadsträdgården, nu ska jag plugga och åter plugga, är så stressad!
jättecharmig vimmelbild..
ska även till london om ca3 dagar med min bästa syster
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0