utgång, student och stjärnparaden

I fredags var jag ledig igen, hela dagen spenderade jag med att städa, fixa småärenden osv. tog mig även lite tid till att läsa bok ute på altanen och försöka få någon slags bränna, vilket jag inte alls lyckades bra med... Under kvällen mötte jag upp några bra vänner på Bells, efter lite prat och vinsvepande där gick vi till Frimis. Kvällen var minst sagt annorlunda och så mycket hände, för mycket för att dela med mig av här... men mötte trevliga bekanta och nya ansikten samt pussades lite för mycket för mitt eget bästa. Kvällen var dock bra, som sagt annorlunda men helt klart fin! 
 
I lördags åkte vi till Finspång för att gå på Klaras student! Hon var så otroligt fin och jag kunde inte låta bli att fälla en (väldigt diskret och liten) tår pga. hela grejen var så överväldigande. Efter ett par timmar med presentöppning, prat om framtid och allt som pågår i våra liv, begav vi oss hemåt. Jag stannade till hos Hanna för en åktur i hennes (nya!!) bil för lite terapi-prat. Ibland undrar jag vad jag skulle ta mig till utan henne. 
 
Igår sov jag så himla länge och gjorde i princip ingenting under dagen, vilket var otroligt skönt. Jag lyckades iallfall samla lite kraft till att klippa gräset under eftermiddagen, och lite senare gjorde jag mig iordning för att möta mina gosevänner och kolla på stjärnparaden. Den var som vanligt fantastiskt rolig och alla var så himla duktiga! 
världens sämsta bild på mig och edvin från i fredags
min finaste vän! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0