födelsedagsfirande, stockholm, sjukdom

Ännu en vecka in på sommaren har gått och det känns ändå inte riktigt som sommar, har inte badat ännu och det varma vädret befinner sig tyvärr inte i Sverige, börjar bli less! Som tur är har jag haft annat för mig, vilket har varit trevligt.
 
I måndags fyllde Karin och Hanna år, jag "överraskade" Hanna på morgonen med presenter och sång. Vi gick sen tillsammans till stan för att träffa Karin, Merri och Astrid på Java för en frukost. Vi åt så vi storknade och planerade vår resa till Halmstad! Lite senare bestämde vi oss för att vi inte ville skiljas åt så vi tog en tur till Nora, där åt vi (såklart) nora-glass, satte oss på en brygga och pratade om verkligen allt, tjej-snack deluxe. Är så otroligt lycklig över att jag har dem som mina vänner. 
sorry för otroligt suddiga bilder...
åt även denna underbara måltid på kvällen!!
 
 
Under tisdagen träffade jag Rebecca på stan för en fika på espresso house, vi tog även en tur på stan och jag fick med mig ett par byxor från monki. Vi satte oss sen vid slottet för att prata om allt, från svartsjuka till studenten och allt där emellan. Hon är allt fin hon! På kvällen åt jag middag med min familj på Fratelli, alltid lika gott. 
 
Igår morse åkte jag, mamma och pappa till Stockholm, vi spenderade första halvan av dagen på söder med lunch på Urban Deli (<3!!) vi gick sen till stan och avslutade dagen där på en tapasrestaurang. Jag lyckades även få med mig en bikini och en clutch! Vi spenderade sen en natt på hotell på långholmen, ett gammalt fängelse, man sov liksom i de gamla cellerna, så wierd haha. Idag stannade vi till i en trädgård på väg hem och tittade runt, dock är jag sjuk (igen..wää) så jag satte mig i bilen och somnade där tills dem kom tillbaka en timme senare typ.. Nu är jag iallfall hemma och det fanns planer på att träffa vänner på en uteserverning men jag finner verkligen ingen ork till det, så jag ska stanna hemma och titta på OITNB med glass. Tack för mig! 
varför så bekymrad.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0