balveckan

Min absolut sista skoluppgift gjordes i måndags och sen dess har jag kanppt gått i skolan. Rätt skönt ändå men samtidigt tråkigt då man inte umgås med sina klasskompisar/piltvänner lika mycket, hade varit skillnad om vi var kvar i karrobyggnaden tror jag.
 
I onsdags iallafall var det äntligen bal, vi var lediga den dagen så vid kl.12 började jag med förberedelserna, vi möttes några knippen från klassen hos Jonte för att sen styra stegen till slottet för fotografering. Sedan hade vi mingel, middag och långdansande på Elite hotell. Efter ett klädbyte och en svept champange hade vi en utekväll på frimis, en av de bättre på länge, dansade tills fötterna gick av och tills örona blödde, låter hemskt men det var en underbar kväll som avslutades till fågelkvitter och soluppgång. 
 
Under torsdagen lämnade vi in böckerna i skolan, samt renasde skåpet. Hanna och jag bestämde oss för att åka iväg och ta årets första (2sekunder) dopp. Vi lyssnade på lite bra musik, hade skrattattacker och åt lite god picknik. Sjukt vad den människan förstår mig bra.
 
min finaste kom också en stund! (lånad av henne)
jag var inte lika fancy på bild som hanna...
 
bilder från vår mysiga "bakis"-utflykt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0