28.06.2015

I fredags hade förkylningen kommit åt mig rätt hårt. Hela dagen hade jag knappt någon energi, kände inte alls för att träffa människor utan ville mest lägga mig i sängen och kolla hundra avsnitt av någon serie. Men jag lyckades ändå få in en körlektion, som gick över förväntan ändå. Sen åt jag lunch på stan med mamma, pappa och morfar, dog matdöden då!! Resten av dagen umgicks jag bara med min familj och sen till kvällen var det planer på utgång men så som jag mådde ville jag hellre vara hemma, så Hanna kom hit och åt grillat samt tårta och kollade flera avsnitt av New Girl, mådde mycket bättre efter hennes besök! 
 
Igår blev det äntligen lite sommarväder, jag gjorde dock inte jättemycket. Satt ute i solen och läste samt klippte gräset. Under kvällen var jag själv hemma så Merri kom hit för en tjej-kväll med massor av onyttigheter samt så kollande vi på ett par chick-flicks och såklart blev det en hel del skratt och prat med.
 
Idag cyklade jag in till stadsparken för att möta Astrid och Hanna, vi låg på en filt där och solade, planerade och åt glass. Efter ett par timmar tog vi en liten vända i wadköping men cyklade sedan hem till Hanna, det var förens då som jag såg hur jag hade brännt mig... just nu är jag en tomat och har de mest konstigaste linjerna haha aja. Hemma hos hanna åt vi lite mat och kollade ytterliggare några avsnitt av New Girl. Nu ska jag snart bege mig ut för att övningsköra och sen ska jag ha en lugn kväll med filmtittande! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0